Szólok az ügyvédünknek, egy hét sem telik el, küld egy ügyvédbojtárt, a papírok rendben előkészítve, de a lelkére kötöm, ha bármi probléma van, hívjon, rosszat sejtek.
Elmegy, pár óra múlva jön ez első telefon, persze az illetékmentesség a téma, három mondatban összefoglalom, miért vagyunk rá jogosultak, már a második közepén érzem, hogy nehéz ügy, egy ügyvéd sosem fogja megérteni a pénzügy-számvitelt. Mindegy, úgy tesz, mintha fogná a dolgot, lerakjuk a telefont, majd hív, ha még így sem menne simán.
Öt perc sem telik el, csörög a telefon, baj van, mondja, az ügyintéző szerint nem adtunk be egy bevallást a 2006. évre vonatkozóan, ezért kiadhatja az igazolást, de azon fel kell tüntetni, hogy egy bevallás hiányzik, és így valószínűleg nem fogják elfogadni a pályázatnál. Mondom, biztos, hogy beadtuk, bár más volt a könyvelőnk, de emlékszem, hogy pótoltuk a hiányzó dolgokat, nézzenek utána.
Persze nincs meg a bevallás, az ügyintéző hajthatatlan: előbb pótolni kell, csak azután adják ki az igazolást. Mondom az ügyvédnek rendben, de legalább azt kérdezze meg, hogy lehet, hogy tavaly (2008-ban!!!) minden gond nélkül kiadták az igazolást, hogyhogy akkor nem látták a hiátust?
Már kint van a hivatalból, amikor újra rám csörög, megkérdezte, a hölgy azt mondta, hogy "náluk is emberek dolgoznak, ők is hibázhatnak"!!!! Majd még hozzáteszi - fiatal kora ellenére rafkós gyerek! -, hogy ekkor visszakérdezett: miért számít az emberi tényező, amikor minden gépen van náluk? Állítólag nem tudta kizökkenteni a nénit, aki megismételte, hogy náluk is emberek dolgoznak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.